Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44980Dotaz k hlášení ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

48 minut 1 sekunda

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2020, před 4 lety

Aneta Janeckova

Znění stížnosti

Dobrý den,

nepíšu stížnost, jen se chci informovat na dotaz, proč se hlásí ve vlaku Slovácký express “ že je to vlak vyšší kvality “ když nesplňuje standardy vyšší kvality vlaků. Několikrát jsem vlakem jela v letních měsících a klimatizace skoro nikdy nefungovala. Co se týká personálu, tak nikdy nepřišel se zeptat zda si chci něco koupit nebo tak. Považuji to za běžné služby zákazníkovi. V konkurenční společnosti se mě personal přijde zeptat i 3 x , přitom jízdné je cenově stejně nebo i méně. Personál v ČD prostě není.
Vzhledem k pokrytí tras mají ČD většinu pokrytí, ale jsem nucena kvůli špatnému servisu přestupovat a nasedat na konkurenční vlak.
Zlepší se situace této společnosti někdy ?

Děkuji.

S pozdravem
Janečková Aneta


Produkt

Kvalita vlaku neodpovídá vlaku vyšší kvality


Požadované řešení

Moc bych si přála aby si stížnosti přečetlo ředitelství ČD.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 20:20, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.