Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nepíšu stížnost, jen se chci informovat na dotaz, proč se hlásí ve vlaku Slovácký express “ že je to vlak vyšší kvality “ když nesplňuje standardy vyšší kvality vlaků. Několikrát jsem vlakem jela v letních měsících a klimatizace skoro nikdy nefungovala. Co se týká personálu, tak nikdy nepřišel se zeptat zda si chci něco koupit nebo tak. Považuji to za běžné služby zákazníkovi. V konkurenční společnosti se mě personal přijde zeptat i 3 x , přitom jízdné je cenově stejně nebo i méně. Personál v ČD prostě není.
Vzhledem k pokrytí tras mají ČD většinu pokrytí, ale jsem nucena kvůli špatnému servisu přestupovat a nasedat na konkurenční vlak.
Zlepší se situace této společnosti někdy ?
Děkuji.
S pozdravem
Janečková Aneta
Kvalita vlaku neodpovídá vlaku vyšší kvality
Moc bych si přála aby si stížnosti přečetlo ředitelství ČD.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.