Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44988Vlak nečekal na spoj autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 4 lety

Kateřina Burešová

Znění stížnosti

Osobní vlak linky S8 společnosti České dráhy ze stanice Břeclav, který dále míří do stanice Znojmo, dojel do stanice Hrušovany nad Jevišovkou - Šanov v 6 hodin a 51 minut. Tady má čekat!!! Na autobusový spoj linky 104, místo toho jel rovnou do Znojma. Nejméně sedm lidí tedy zůstalo trčet na nádraží.


Požadované řešení

Prosím Vás dbejte na to, aby tam ten vlak čekal než dojede autobus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2020 13:58, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.