Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44989Nekvalitní zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 4 lety

Jakub Crha

Znění stížnosti

U této společnosti jsem si objednal zboží (dvoje pracovní boty), nebyl jsem však spokojen a zboží odeslal zpět na adresu kterou uváděli na svých stránkách. 2.9.2020 jsem poslal email s tím že odstupuji od smlouvy, tentýž den jsem vyplnil formulář pro vrácení peněz, 4.9.2020 jsem zboží odeslal a od té doby čekám na peníze.


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2020 16:07, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží a prodávajícímu zboží již vrátil, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Pokud tak neučiní ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy spotřebitel od smlouvy odstoupil, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 22:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.