Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
30.11. jsem si objednala kočárek Papiwi Sky. Kočárek mi byl doručen 3.12.2014, měl jeden viditelnější škrábanec na levé straně rukojeti, to však nebyl důvod ho vézt 50km reklamovat. Používán byl od března 2014 a to běžně, denně cca 1h. Reklamovala jsem pokřivenou konstrukci, nedržící madlo a boudu (gumičky a na jedné straně padá na dítě). Reklamace nebyla uznána, ale nad rámec reklamace bylo opraveno madlo. KONSTRUKCE vyměněna nebyla a výrobce tvrdí, že je bez vad. Fotky ale dokazují opak, konstrukce je nakřivo, vlevo se téměř dotýká hluboké korby a vpravo je velká mezera mezi konstrukcí a korbou.
Kočárek vzledově vypadá jako nový, tak nerozumím, jak může výrobce napsat do protokolu, že je kočárek mechanicky poškozen na více místech a stav opotřebení odpovídá nevhodnému způsobu užívání. A jak mám tedy kočárek správně užívat, když v něm POUZE leželo 5 měsíců malé miminko? Jak nevhodně jsem používala kočárek?
Děkuji za pomoc.
Papiwi Sky
Oprava nebo výměna vadné konstrukce kočárku nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud je reklamace zamítnuta, neměla by být reklamovaná vada odstraněna. Tímto jednáním připravuje prodávající spotřebitele o možnost prokázat existenci závady. Navíc by se takové jednání dalo považovat za faktické uznání reklamace.
V tuto chvíli doporučujeme spotřebitelce konzultaci se znalcem, zda by se mohl vyjádřit k reklamovaným závadám a odborně posoudit, zda se skutečně jedná o vady. Zejména vady týkající se konstrukce, které odstraněny nebyly, může znalec odborně posoudit. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že znalec vysloví závěr, že se jedná o vady, spotřebitelka má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Vážená paní Saad,
kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Mohu Vás poprosit o zaslání čísla objednávky nebo reklamace na e-mailovou adresu overeno@mall.cz? Prosím, do předmětu zprávy uveďte Dtest. Na celou záležitost se s Vámi ráda podívám.
Veronika.
Mall.cz
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.