Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#4499Neuznaná reklamace kočárku, ale nad rámec reklamace opravena jedna z vad (madlo)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2014, před 10 lety

Ing. Markéta Saad

Znění stížnosti

30.11. jsem si objednala kočárek Papiwi Sky. Kočárek mi byl doručen 3.12.2014, měl jeden viditelnější škrábanec na levé straně rukojeti, to však nebyl důvod ho vézt 50km reklamovat. Používán byl od března 2014 a to běžně, denně cca 1h. Reklamovala jsem pokřivenou konstrukci, nedržící madlo a boudu (gumičky a na jedné straně padá na dítě). Reklamace nebyla uznána, ale nad rámec reklamace bylo opraveno madlo. KONSTRUKCE vyměněna nebyla a výrobce tvrdí, že je bez vad. Fotky ale dokazují opak, konstrukce je nakřivo, vlevo se téměř dotýká hluboké korby a vpravo je velká mezera mezi konstrukcí a korbou.

Kočárek vzledově vypadá jako nový, tak nerozumím, jak může výrobce napsat do protokolu, že je kočárek mechanicky poškozen na více místech a stav opotřebení odpovídá nevhodnému způsobu užívání. A jak mám tedy kočárek správně užívat, když v něm POUZE leželo 5 měsíců malé miminko? Jak nevhodně jsem používala kočárek?

Děkuji za pomoc.


Produkt

Papiwi Sky


Požadované řešení

Oprava nebo výměna vadné konstrukce kočárku nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2014 18:04, před 10 lety

Pokud je reklamace zamítnuta, neměla by být reklamovaná vada odstraněna. Tímto jednáním připravuje prodávající spotřebitele o možnost prokázat existenci závady. Navíc by se takové jednání dalo považovat za faktické uznání reklamace.
V tuto chvíli doporučujeme spotřebitelce konzultaci se znalcem, zda by se mohl vyjádřit k reklamovaným závadám a odborně posoudit, zda se skutečně jedná o vady. Zejména vady týkající se konstrukce, které odstraněny nebyly, může znalec odborně posoudit. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že znalec vysloví závěr, že se jedná o vady, spotřebitelka má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2014 09:02, před 10 lety

Vážená paní Saad,

kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Mohu Vás poprosit o zaslání čísla objednávky nebo reklamace na e-mailovou adresu overeno@mall.cz? Prosím, do předmětu zprávy uveďte Dtest. Na celou záležitost se s Vámi ráda podívám.

Veronika.
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 16:22, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.