Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
tak jsme sbírali body zbytečně, děti se těšily, babička sbírala body, já nakupovala v Penny, ač to tam nemám ráda. A výsledek je jako vždy, jednak akci o měsíc zkrátíte a navíc ještě týdnem před koncem akce už nikde plyšáci nejsou v radiusu 50 km. A takhle je to s každou vaší akcí. Už nikdy více u vás nebudeme body sbírat, tím ani nakupovat. To dětské zklamání za to nestojí. Vaše body, které sice nadále vydáváte za nákup, ale v podstatě k ničemu, vyhodím do koše, dojedu do hračkářství, kde ty plyšáky koupím a ještě ušetřím, protože ten nákup na posledních 10 bodů už u vás neudělám. Co akce u vás s plyšáky, to podvod
řešení je jednoduché - nebudete vydávat víc bodů než máte plyšáků
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.