Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bohužel jsem donucen podat svoji první a doufám také poslední stížnost. Dnes 15.9.2020 12:05 ve stanici Veselí nad Moravou, jsme s kolegyní doběhli na vlak tak tak a průvodčí nám bez špetky empatie zavřel prej očima se slovy "máte smůlu". Vlak neměl žádné zpoždění, nehledě na to že tam minimálně minutu ještě stál. Opravdu mě již přestávají bavit nepříjemní a zahořklí průvodčí, kteří mají z vlastních mindráků potřebu kazit den i ostatním. Přeji hezký dne.
Jediné řešení ne nenabírat do týmu kokoty a nebo je naučit lidskému chování aspoň ;) A nebo dejte lepší spoje. Jezdí to jednou za Uherský rok a ještě vám schválně ujedou,supr přístup.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.