Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dostal jsem vyzvu na zaslani podkladu pro procleni zasilky
na tuto vyzvu jsem reagoval zaslanim kopie platby pay pal s popisem jedna o 1k magneticky krouzek pro vlastni potrebu soukroma zasilka a ze souhlasim s proclenim v zastoupeni posta.cz
s jasnym uvedenim prijemce adresata a odesilatele uvedene v print sreen ucet paypaltoto jem odeslal spet za dva dny mi prisla sprava ze mam znova poslat doplnujici informace k zasilce ze jsem nepodepsal a nezaslal potrebne doklady
zasilka 003780920 UA937300590US
uvedeny postup byl stejny jako u prepravce fedex dpd dhl u kterych nemam nikdy zadny problem s dorucovanim zasilka mi nebyla dorucena
a bylo rozhodnuto o jeho zaslani zpet nebo o lokvidaci
zrejme vase zastarale postupy zpusobuji problemy v dorucovani
neznam spusob jak podepsat email zdeltemi jak to delate
tel kontakt na pracovnika v email neni uveden neni mi jasne co chce
udelejte si poradek ve vasi firme zrejme se jedna o naprostou neznalost a neschopnost vasich zamestnancu.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.