Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#4500Zamítnutá reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2014, před 10 lety

Tomáš Komárek

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 14.9.2014 (neděle) jsem zakoupil sportovní boty NIKE v OC Olympia Teplice v A3 Sportu.
Dne 15.9.2014 (pondělí) jsem boty vzal na nohu a po cca půl hodině klidné chůze (boty jsou běžecké) začala pravá bota při došlapu na patu vrzat. Boty jsem vyzul, abych je ještě více nepoškodil.
Dne 16.9.2014 (úterý) jsem boty odnesl do prodejny A3 Sport v OC Forum Ústí nad Labem na reklamaci. Jako způsob vyřízení jsem zvolil c)výměnu, d)vrácení kupní částky. Přišlo mi to jako správný krok, kdy jsem měl boty doma jeden den a už vznikl problém.
Dne 25.9.2014 mi přišla sms a email: vyřízeno - zamítnuto... ?!
Dne 30.9.2014 jsem zašel do ÚL do A3 Sport pro boty, kde mi prodavač předal protokol o zamítnutí, kde stojí "V souladu s právními předpisy ČR nelze reklamaci uznat jako oprávněnou. Vámi reklamované zboží bylo důkladně prohlédnuto a bylo zjištěno, že u tohoto zboží se nejedná o výrobní vadu, či sníženou kvalitu materiálu."

Zde na webu jsem přečetl už spoustu příspěvků, kde je psáno o 6ti měsíční lhůtě, kdy musí prodejce prokázat, že vada opravdu není výrobní a soudním znalci (kterého mám v záloze).
Mám však dotaz: je možné využít jiného způsobu uplatnění reklamace v TAK KRÁTKÉM TERMÍNU, jaký je ten můj? Nechci být za prudiče, kvůli botám za 1000,- ale zároveň nechci mít doma boty, které při každém kroku dost nepříjemně vržou.

Děkuji, s pozdravem
Tomáš Komárek


Produkt

Pánská obuv NIKE Downshifter 5 LEA


Požadované řešení

výměna obuvi, případně vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2014 18:11, před 10 lety

Jedná se o reklamaci, která má nastavené zákonné podmínky pro její vyřízení. Vzhledem k tomu, že společnost bude odmítat další kontakt se zákazníkem, doporučujeme, aby spotřebitel existenci vady konzultoval se znalcem, jejichž seznam je na www.dtest.cz/soud-znalci nebo na www.justice.cz. V případném sporu se vylepší důkazní postavení spotřebitele. Vysloví-li znalec závěr, že se jedná o vadu, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2015 14:50, před 10 lety

Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.