Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 14.9.2014 (neděle) jsem zakoupil sportovní boty NIKE v OC Olympia Teplice v A3 Sportu.
Dne 15.9.2014 (pondělí) jsem boty vzal na nohu a po cca půl hodině klidné chůze (boty jsou běžecké) začala pravá bota při došlapu na patu vrzat. Boty jsem vyzul, abych je ještě více nepoškodil.
Dne 16.9.2014 (úterý) jsem boty odnesl do prodejny A3 Sport v OC Forum Ústí nad Labem na reklamaci. Jako způsob vyřízení jsem zvolil c)výměnu, d)vrácení kupní částky. Přišlo mi to jako správný krok, kdy jsem měl boty doma jeden den a už vznikl problém.
Dne 25.9.2014 mi přišla sms a email: vyřízeno - zamítnuto... ?!
Dne 30.9.2014 jsem zašel do ÚL do A3 Sport pro boty, kde mi prodavač předal protokol o zamítnutí, kde stojí "V souladu s právními předpisy ČR nelze reklamaci uznat jako oprávněnou. Vámi reklamované zboží bylo důkladně prohlédnuto a bylo zjištěno, že u tohoto zboží se nejedná o výrobní vadu, či sníženou kvalitu materiálu."
Zde na webu jsem přečetl už spoustu příspěvků, kde je psáno o 6ti měsíční lhůtě, kdy musí prodejce prokázat, že vada opravdu není výrobní a soudním znalci (kterého mám v záloze).
Mám však dotaz: je možné využít jiného způsobu uplatnění reklamace v TAK KRÁTKÉM TERMÍNU, jaký je ten můj? Nechci být za prudiče, kvůli botám za 1000,- ale zároveň nechci mít doma boty, které při každém kroku dost nepříjemně vržou.
Děkuji, s pozdravem
Tomáš Komárek
Pánská obuv NIKE Downshifter 5 LEA
výměna obuvi, případně vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Jedná se o reklamaci, která má nastavené zákonné podmínky pro její vyřízení. Vzhledem k tomu, že společnost bude odmítat další kontakt se zákazníkem, doporučujeme, aby spotřebitel existenci vady konzultoval se znalcem, jejichž seznam je na www.dtest.cz/soud-znalci nebo na www.justice.cz. V případném sporu se vylepší důkazní postavení spotřebitele. Vysloví-li znalec závěr, že se jedná o vadu, spotřebitel má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.