Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.1.2014 zakoupeny boty Hi-tec Corsair v prodejně Hi-tec na Fashion Arena Outlet Center Praha (FAOC).
Na začátku září roku 2014 se projevila závada na obuvi. Jedná se o prasklý vrchový materiál v místě kde přechází tento materiál v podešev a to na levé botě na levém vnějším okraji.
Pokus o reklamaci v prodejně Hi-tec v FAOC dne 3.9.2014. Změněn provozovatel a dána adresa na vyřízení reklamací HIT SPORT, Podvesná XI/741, 760 01 Zlín.
Obuv odeslána 8.9.2014 na uvedenou adresu.
Dne 22.9.2014 přišla zamítnutá reklamace: "Uvedená reklamace nevznikla vadou materiálu ani skrytou vadou (projevila by se do 6 měsíců), ale opotřebením a hlavně poškozením zákazníkem."
Vzhledem k charakteru obuvi (jedná se o lehkou spíše letní obuv s nízkou podrážkou) nebyla tato obuv, ani nemohla být nošena 6 měsíců. Proto odkaz na to, že by se měla projevit skrytá vada není relevantní. Z mojí strany ani nebylo reklamováno jako skrytá vada dle dle § 2161 odst. 2 OZ.
Obuv byla udržována předepsaným způsobem, k mechanickému poškození nedošlo.
Způsob závady, prasklý vrchový materiál v místě napojení na podešev, naopak ukazuje na vadu materiálu.
HI-TEC Corsair Dark Chocolate UK10
Vrátit peníze
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci uplatněnou po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.