Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45014obtížný nástup do vlakové soupravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 4 lety

Jitka Sedláková

Znění stížnosti

Dobrý den,přála bych si,aby jste si zkusili nastoupit a vystoupit do vlaku na nádraží v Teplicích nad Metují hl.n.Do motoráčku, bez problémů,ale do vagónů směr Starkoč to tedy bylo něco.Byla jsem vlakem na dovolené,jinak jsem z Děčína,dovolená kvůli tomu zkažená a to je mi jen 52 let a mám tedy artrózu,vůbec nechápu jak nastupují starší ročníky . Sedláková


Požadované řešení

zvýšení nástupního peronu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2020 12:14, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.