Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45015Neumsielne stahovanie penazy s uctu intermaxgroup Svajciarsko

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 4 lety

Robert Fabiny

Znění stížnosti

Dobry den chcel by som podat stažnsot na firmu intermax group v svajciarsku stym ze som poslal list na zrusenie uctu hotrandenie cos som dotal povolenie na zrusenie uctu ale oni neustale stahuju s uctu v banke vcera si stiahli s uctu 119,88 euro chcem okamzite aby zrusily branie penazi s učtu a vranie penzi s pozfravom Robert Fabiny


Produkt

Branie penazi suctu ****6589 interhttps://www.google.com/search?ei=7PpgX6S-HsOh1fAPh86twAQ&q=****6589services+interm4020777920618+Ch


Požadované řešení

Ziadam od firmy intermax group v Svajciarsko aby si zrušily branie penazi a vimazali cislo paltby s kreditnej karty a zaroven vratenily peniaze vstky na tento ucet s ktorho stahuju neustale pozdravom RobertFabiny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 23:05, před 4 lety

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, zanikl také právní důvod, na základě kterého mohla společnost žádat zaplacení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu se společností ukončil nebo se ji pokoušel ukončit, avšak z důvodu na straně společnosti se tomu tak nestalo.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 15:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.