Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45018Vymena bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2020, před 4 lety

karel prochazka

Znění stížnosti

paladium sileny!,vedouci!,gabino diky 4500kc vyhozene oknem ,stacilo vymenit prosim pomozte,vse mam pripravene na vymenu,,mam velke air max a chtel jsem ultra boost,setril jsem na to,zadna radost,vedouci jsem byl ukradenej,hlavne kdyz koupil!


Požadované řešení

byla mi odmitnuta na paladium treti den od koupi bot vymena,vymluva,ksou sponave,arogantni a neschpna vedouci vyjit cloveku vstric!4500 kc vyhozene kominem,diky!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2020 23:04, před 4 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 18:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.