Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 16. 9. 2020 jsem jela do Liberce na jednání s právníkem, odjížděli jsem v 7,18 z Děčína, na internetu jsem zakoupila jízdenku označenou BEZ PŘESTUPU dnes rano! Na nádraží mě poslali do autobusu do České Lípy, tam jsem měla přestoupit na vlak - silnice se opravuji - 5 semaforu cestou - než jsem našla nástupiště v České Lípě a v 65 letech doběhla i po schodech, vlak jsem viděla jen odjizdet. Žádné informace v náhradní dopravě ani průvodčí!
D. Vodrážková tel. 736 224 161
Vrátit čas? Nevim
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.