Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45027Platba 99,00 za předplatne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2020, před 4 lety

Blanka Čechová

Znění stížnosti

Včera jsem obdržela od vaší společnocti SMS s textem, že jsem práve odsouhlaila platbu pro Content for Mobile ve výši 99,- za předplatne----něčeho, nevím vůbec čeho!!!!!
NEMÁM V RUCE ŽÁDNOU ŘÁDNOU, MNOU PODEPSANOU SMLOUVU!!!!

Nejsem si vědoma, že bych osobně podepisovala, či schvalovala tuto platbu.
Pokud se tak stalo, v nějaké "zakuklené smlouvě" a následným souhlasem pomocí mobilu, prosím o OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ TÉTO platby.


Produkt

důvod: nevím za co platím, nevím jak často platím, nevím jakou formou platím, nevím z jakého účtu a kam platím


Požadované řešení

OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ PLATBY 99,-
důvod: nevím za co platím, nevím jak často platím, nevím jakou formou platím, nevím z jakého účtu a kam a komu platím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2020 23:15, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 21:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.