Společnost


Rezek Zdeněk

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4503Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2014, před 10 lety

Jaroslava Kostnerová

Znění stížnosti

9. října 2013 jsem zakoupila zboží,
které jsem následující den vrátila a odstoupila od smlouvy.
Toto mi Zd. Rezek potvrdil doporučeným dopisem
a napsal, že částku 5.999,- uhradí v týdenních splátkách
po 1.000,- Kč. Dodnes nevrátil ani korunu, natož zboží.


Produkt

Jedná se o kuchyňské nádobí a indukční vařič.


Požadované řešení

Ráda bych získala své peníze zpět.
Je mi 72 let, jsem vdova, takže každá koruna
je mi dobrá. Jsem invalidní, takže do Jičína
se nemůžu vydat, abych viděla toho člověka,
co se obohacuje na důchodcích.
Asi bych ho "propleskla" a vysvětlila mu ručně,
jaké že to má zlodějské chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 16:47, před 10 lety

Byla-li smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemné plnění. Prodávající má v takovém případě povinnost vrátit zboží nejpozději do 14 dnů od odstoupení, jinak se ocitá v prodlení a spotřebitelka může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení.

Doporučujeme prodávajícímu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu bude poskytnuta dodatečná lhůta ke splnění povinnosti (min. 7 dní), před tím, než se spotřebitel obrátí na soud s návrhem na vydání platebního rozkazu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 16:53, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.