Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9. října 2013 jsem zakoupila zboží,
které jsem následující den vrátila a odstoupila od smlouvy.
Toto mi Zd. Rezek potvrdil doporučeným dopisem
a napsal, že částku 5.999,- uhradí v týdenních splátkách
po 1.000,- Kč. Dodnes nevrátil ani korunu, natož zboží.
Jedná se o kuchyňské nádobí a indukční vařič.
Ráda bych získala své peníze zpět.
Je mi 72 let, jsem vdova, takže každá koruna
je mi dobrá. Jsem invalidní, takže do Jičína
se nemůžu vydat, abych viděla toho člověka,
co se obohacuje na důchodcích.
Asi bych ho "propleskla" a vysvětlila mu ručně,
jaké že to má zlodějské chování.
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemné plnění. Prodávající má v takovém případě povinnost vrátit zboží nejpozději do 14 dnů od odstoupení, jinak se ocitá v prodlení a spotřebitelka může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení.
Doporučujeme prodávajícímu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které mu bude poskytnuta dodatečná lhůta ke splnění povinnosti (min. 7 dní), před tím, než se spotřebitel obrátí na soud s návrhem na vydání platebního rozkazu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.