Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#45037Vyřízení reklamace aku úhlové brusky PARKSIDE PWSA 20-LI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2020, před 4 lety

Radomil Šmíd

Znění stížnosti

Dobrý den ,dne 25.8.2019 jsem zakoupil na E-shopu společnosti LIDL aku úhlovou brusku PARKSIDE PWSA20-LI .
Bohužel v průběhu používání nastala závada ( motor brusky se točí ale řezný kotouč ne - zřejmě problém s převodovkou ).
Dne 18.7.2020 jsem vyplnil dle instrukcí firmy Lidl webový formulář pro vyřízení reklamace.Poté byl ještě vyžadován souhlas se zpracováním osobních údajů ( odesláno 20.7.2020 ).
Téhož dne mi přišla odpověď z hotline, že požadavek byl postoupen příslušnému oddělení a že reklamovaný výrobek si mám prozatím ponechat.Dodnes není vyřešeno i přes to , že jsem společnost lidl kontaktoval několikrát písemně e-mailem a také 2 x telefonicky.


Produkt

aku úhlové brusky PARKSIDE PWSA 20-LI


Požadované řešení

Výměna zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 17:23, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2020 15:36, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2021 19:31, před 4 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.