Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, dnes 16.9. Jsem měla cestovat 19:53 z Kojetína do Brna. Vlak kterým jsem jela měl zpozdeni, volala jsem na infolinku v 19:18, jestli spoj čeká a bylo mi řečeno, ze rozhodne nečeká. Z tohoto důvodu jsem stornovala jízdenku. Vlak čekal a stevardka mi sdělila ze vždy čeká. Pominu, ze jsem musela zaplatit o 40 Kc víc, když jsem musela stornovat jízdenku a následně zaplatit. Na infolince zbytecne stresují cestující, ze budou muset čekat na další vlak 2 hodiny. Proskolte prosím lépe personal, děkuji.
Proskolit personal na infolince
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli vznikla škoda ve výši ceny dopravy z důvodu nesprávně poskytnuté informace zaměstnancem společnosti, má nárok na náhradu této škody.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Podle článku XII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. se reklamace z přepravy cestujících a zavazadel podávají písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, faxem na číslo: 420 539 000 910 nebo e-mailem: reditel@regiojet.cz. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.