Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na základě doručeného dopisu z pojišťovny s novým výměrem povinného ručení(dopis datován:23.3.2020, obdržen asi 26.3.2020),jeho součástí byla informace o možnosti vypovězení smlouvy do 1 měsíce od obdržení dopisu, byla zaslána výpověď jednak elektronickou formou (Email s kopií podepsané výpovědi,obdržení Emailu bylo potvrzeno ČPP)a následně i písemnou formou (doporučený dopis)ke dni 20.4.2020
Výpověď pojistky byla z důvodu výrazného zvýšení pojistky (i přes započtený bonus)
Současně byla uzavřena nová pojistka u jiné pojišťovací instituce.
Po delší odmlce (datováno:29.6.2020) přišlo z ČPP upozornění o neuhrazeném pojištění (v plné výši) s požadavkem na úhradu nákladů spojených s vymáháním dlužné pojistky, a to ve výši 300Kč. ČPP,a.s. současně uvedla, že vypovězení pojistky je platné až od r. 2021.
S ohledem na již uzavřenou jinou smlouvu a uhrazené pojistné, nebyla tato žádost brána na vědomí..
Autopojištění Combi Plus III (50% bonus), období pojistky: 27.5.2020 - 26.5.2021
Domnívám se, že vymáhání úhrady pojistky je neoprávněné, jednak s ohledem na porušení podmínek ze strany ČPP, a.s. (navýšení o min.800Kč) a jednak i z pohledu výpovědi v rámci 1 měsíce od doručení dopisu o nové platbě a s navýšením částky.
Pomíjím současně možné vlivy (prodlení zprocesování na straně ČPP) v době všech opatření z důvodu COVID-19.
Všechny doklady, včetně akceptace obdržení výpovědi (Email) jsou k dispozici a k doložení..
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil možnosti, která mu byla dána při změně výše pojistného na povinné ručení, tzn. smlouvu v uvedené lhůtě vypověděl, má tato jeho výpověď účinky, na kterých se strany dohodly, tzn. zpravidla ukončení smluvního vztahu po uplynutí výpovědní doby, která však nemusela být nutně sjednána. V takovém případě končí závazek okamžitě s doručením výpovědi druhé straně.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.