Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45044Nevrácení reklamované částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2020, před 4 lety

Lenka Löschová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Na základě reklamace č. OWMKAUL, kterou spol. O2 uznala - SMS zpráva ze dne 15.7.2020, měla být na můj účet zaslána částka 747,02 Kč, a to v následujícícm vyúčtování.
Dosud k tomu však nedošlo. Na pobočce O2 v Plzni, OC Olympia jsem učinila dotaz, kde mi bylo zdejším pracovníkem sděleno, že reklamovanou částku obdržím opravdu v následujícícm vyúčtování, avšak nedošlo k tomuto.


Požadované řešení

Žádám o nápravu, reklamovanou částku vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 09:07, před 4 lety

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitel odstoupil od smlouvy, zrušila se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou následně povinny si vrátit poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2020 16:59, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
V tomto případě muselo dojít k chybě při zpracování požadavku na vrácení uznané částky v rámci reklamace. Velice se za to omlouvám. Vše předávám k přednostnímu vyřízení. Brzy vás budeme informovat.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 14:56, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.10.2020 19:47, před 4 lety


Lenka Löschová

Hodnocení: