Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Na základě reklamace č. OWMKAUL, kterou spol. O2 uznala - SMS zpráva ze dne 15.7.2020, měla být na můj účet zaslána částka 747,02 Kč, a to v následujícícm vyúčtování.
Dosud k tomu však nedošlo. Na pobočce O2 v Plzni, OC Olympia jsem učinila dotaz, kde mi bylo zdejším pracovníkem sděleno, že reklamovanou částku obdržím opravdu v následujícícm vyúčtování, avšak nedošlo k tomuto.
Žádám o nápravu, reklamovanou částku vrátit.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitel odstoupil od smlouvy, zrušila se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou následně povinny si vrátit poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
V tomto případě muselo dojít k chybě při zpracování požadavku na vrácení uznané částky v rámci reklamace. Velice se za to omlouvám. Vše předávám k přednostnímu vyřízení. Brzy vás budeme informovat.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: