Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45045Automat na pol.Sever nefunguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2020, před 4 lety

Nikola Šimková

Znění stížnosti

Chtěla jsem si koupit dvě jízdenky na MHD, uhradily se obě dvě kartou, ale automat mi jízdenky nevydal.


Produkt

Automat na karty pol.Sever - běžně mimo provoz


Požadované řešení

Oprava automatu a vrácení peněz za jízdenky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 08:35, před 4 lety

Při poruše jízdenkového automatu, kdy spotřebitelka utrpěla škodu tím, že jí automat nevydal jízdenky po uhrazení, může požadovat náhradu škody.

Zároveň spotřebitelce doporučujeme obsah stížnosti směřovat přímo na společnost prostřednictvím jejích kontaktních kanálů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 19:41, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.