Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtěla jsem si koupit dvě jízdenky na MHD, uhradily se obě dvě kartou, ale automat mi jízdenky nevydal.
Automat na karty pol.Sever - běžně mimo provoz
Oprava automatu a vrácení peněz za jízdenky
|
Tweet |
Při poruše jízdenkového automatu, kdy spotřebitelka utrpěla škodu tím, že jí automat nevydal jízdenky po uhrazení, může požadovat náhradu škody.
Zároveň spotřebitelce doporučujeme obsah stížnosti směřovat přímo na společnost prostřednictvím jejích kontaktních kanálů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.