Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#45049Odmítnutí převzetí prázdných vratných lahví prodejnou Billa, Tilleho nám.,Praha 5, kvůli přechodné nefunkčnosti automatu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2020, před 4 lety

Jitka Kaltmeyerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.9.2020, kolem 17. hod. odpoledne, jsem se setkala s velmi nepříjemným a nevstřícným přístupem části obsluhujícího personálu na prodejně Billa, Tilleho nám., Praha 5 (sídliště Barrandov). Přinesla jsem několik vratných lahví, ale nefungoval odběrný automat na lahve. Očekávala bych flexibilní a k zákazníkům vstřícné řešení problému - navrhla jsem např. ruční vydání papírového potvrzení s uvedením počtu převzatých lahví (bylo velmi horko, a jsem již starší paní, a vracet se domů s nákupem a ještě nevrácenými lahvemi (pěšky) se mi opravdu nechtělo). Bohužel pomocný prodavač, pověřený přelepením automatu informační cedulkou, i následně kontaktovaná vedoucí úseku či směny, a posléze i nachomýtnuvší se prodavač z "placu" projevili nedostatek schopnosti logického myšlení i vstřícnosti, a dokola omílali, že "nelze vrátit peníze za lahve, protože nefunguje automat". V době, kdy mnoho nakupujících řeší nákupy online, a zároveň existuje značná vzájemná konkurence mezi potravními řetězci, bych u zaměstnanců podniku Billa očekávala větší loajalitu ke svému zaměstnavateli, a poradila bych managementu, zodpovědnému za nábor personálu, aby nekompetentnost či aroganci personálu řešil exemplárně.
(Viděla jsem více jiných zákazníků, kteří se svými nevrácenými lahvemi odešli k autu, aby si nakoupili v pár stovek m vzdáleném Lidlu či Albertu).
Děkuji Vám za odpověď.
Ing. Jitka Kaltmeyerová (zák. karta č.5931378)


Produkt

Billa. Tilleho nám., Praha 5: prodavač z úseku a příslušná vedoucí ve středu 16.9. asi v 17 h.:odmítnutí přistoupit na logicky se nabízející náhradní řešení při poruše automatu na vracení vratných lahví


Požadované řešení

Vyjádření vedoucího managementu Billa Česká rep. o konkrétním postihu nekompetentního (v případě dotyčné vedoucí úseku) a hulvátského (v případě řadové pracovní síly) přístupu a informaci o vyjádření se dotyčných zaměstnanců uvedené prodejny Billa k uvedené události (viz výše "Popis stížnosti").
Děkuji Vám za odpověď.
Ing. Jitka Kaltmeyerová (zák. karta č.5931378)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2020 11:57, před 4 lety

Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.

Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2020 19:43, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.