Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den, k mým 70 tym narozeninam jsem dostal darek od O2. Ochrane sklo na muj Mobil. Vyzva došla per sms. Vydzvednete si na kterekoli pobocce O2. Nalepime vam novy ochrany kryt na vas Tel. za 1 Kč.Pri návštěvě 15.9. V obchodnim centru Stromovka jsem byl hrubě odmitnut, ze sko nemaji a když ho objenaji, tak ho musim plně zaplatit. Myslim, že si O2 z nás důchodců dělá jen blbce a to jistě není solidní. L. Mares.
777181898
Žádné jen už nikdy O2.
|
Tweet |
Dle ustanovení § 2056 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že kdo druhému dar jen slíbí, není zavázán darovat. Pokud bylo tedy spotřebiteli přislíbeno, že mu bude za 1,- Kč poskytnuto ochranné sklo na mobil, máme za to, že se (vzhledem k obvyklé ceně ochranného skla) jedná o slib darování.
Společnost tímto slibem sice není právně vázána, na druhé straně takovéto jednání je nestandardní.
Bylo-li prodejcem učiněno přislíbení darování určitého zboží na jeho pobočce, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den,
mrzí nás, pokud jste měl potíže s využitím dárku v podobě slevy na ochranné sklo, avšak není bohužel reálné, abychom měli na všech prodejnách skladové zásoby pro všechny druhy telefonů. Zákazník má ale možnost se podívat na našem eShopu https://www.o2.cz/telefony-a-zarizeni/ na aktuální nabídku a případně si přes „Rezervovat na prodejně“ zjistit prodejny, kde je dané zboží skladem a eventuálně si ho i hned rezervovat. Jestliže ochranné sklo pro daný typ nemáme vůbec v nabídce, je možné třeba voucher uplatnit na sklo zakoupit pro někoho jiného či se pokusit nějaké jiné řešení.
Daný voucher má také navíc platnost pouze určitou dobu (uvedeno v SMS zprávě). Pokud jste tak byl na prodejně těsně před jeho expirací, tak Vám kolegové nejspíše sdělili, že bohužel by sklo bylo doručeno po platnosti voucheru a nebylo by tak možné jej již uplatnit.
Každopádně se za případné komplikace s danou výhodou velice omlouváme.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.