Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
třetí kalendářní týden v červenci 2020 O2 uznala vadný výrobek, s požadavkemm, at dorazím na pobočku dopnit svůj účet, kam mají peníze za zboží vratit- splnila jsem.
V srpnu peníze stále nikde- upozornila jsem na pobočce O2 Hradec Králové Futurum Brněnská ulice. Nic. Jejich vedoucí V. nebere mobil, na mou první výzvu emailem V.-vedoucí pobočky, s požadavkem vrácení peněz (odesláno 6/8/2020) žádná odpověd.
V zaří opět návštěva pobočky, bez efektu, 7/9/2020 druhá výzva V. s tím, že jsem danou věc předala ČOI, odpověd V.- peníze prý odeslány poukázkou na mou adresu- ve schránce ovšem nic.
Chytré hodinky samsung watch 42mm
vratit peníze včetně kompenzace za neoprávněné zadržování peněz
změna vedoucího pobočky O2 Futurum Hradec Kralove Brněnska ulice
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná a spotřebitel odstoupil od smlouvy, zrušila se smlouva od počátku. Smluvní strany jsou následně povinny si vrátit poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice se vám omlouvám, jestliže nebyla stále částka vrácena. Bohužel takto obecně bez čísla reklamačního protokolu nemám možnost vše ověřit. Prosím, používáte-li Facebook, pošlete nám pro rychlejší prověření celé záležitosti celý tento podnět, číslo reklamačního protokolu a rovněž i číslo vašeho bankovního účtu do soukromé zprávy na našem Facebooku O2 CZ. Případně nám můžete informace poslat i na email info@o2guru.cz.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
částka byla po druhé urgenci a informaci, že danou věc jsem předala ČOI vrácena, Váš zaměstnanec byl dotazován, proč chodím na pobočku vyplňovat číslo účtu,a O2 mi pak posílá vrácení složenkou, nechápu. Číslo účtu bylo zadáno správně. Take by mne zajímala kompenzace za neoprávněné zadžení peněz, zbytečné návštěvy Vaší pobočky a zbytečné návštěvy české pošty- to vše dělá velkou ostudu především Vaší společnosti.
číslo reklamace bylo: 13800195/200
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na žádost spotřebitelky.
Dobrý den,
děkujeme vám za zprávu a jsem ráda, že došlo již k vrácení částky. Za komplikace se velice omlouvám. V případě, že trváte na podání stížnosti a kompenzaci, je potřeba podat podnět oficiální cestou. Reklamaci nebo stížnost lze podat:
Přes O2 Chat – www.o2.cz/chat každý den od 8:00 do 20:30.
Telefonicky – 800 02 02 02.
Písemně – pošlete nám dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Osobně v kterékoli O2 Prodejně.
Máte-li přístup do Moje O2, lze podnět předat i touto cestou.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.