Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Objednal jsem si přes e-shop jedné firmy zboží do balíkovny ve Šluknově / PC obchod , T.G. Masaryka, Šluknov / formou SMS jsem byl informován, že zboží je již uloženo v balíkovně na uvedené adrese s možností platby platební kartou. Jak nemylé bylo moje zjištění, že tomu tak není. Prodavač v tomto zmíněném PC obchodě mě odbyl s tím, že mu pošta nezřídila terminál a on tedy může vydat zboží pouze proti hotovosti. V této době Covidové je tomu s podivem. Musel jsem tedy nejdříve navštívit bankomat a teprve pomom si vyzvednout moji zásilku.Přijde mi to celé velomi divné a proto Vás prosím o prošetření. S díky doc.ing.Svoboda Marian Csc.MBA.
Nákup přes e-shop. Nemožnost platby bezhotovostně.
Náprava: zřízení platebního terminálu.
|
Tweet |
Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.
Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu. Nesplní-li nabízenou službu, může u přepravce službu ten, kdo s ním smlouvu uzavřel, reklamovat, tzn. reklamaci může podat typicky prodávající, který s přepravcem smlouvu uzavřel.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.