Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45059Ne/platba kartou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2020, před 4 lety

Marian Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den. Objednal jsem si přes e-shop jedné firmy zboží do balíkovny ve Šluknově / PC obchod , T.G. Masaryka, Šluknov / formou SMS jsem byl informován, že zboží je již uloženo v balíkovně na uvedené adrese s možností platby platební kartou. Jak nemylé bylo moje zjištění, že tomu tak není. Prodavač v tomto zmíněném PC obchodě mě odbyl s tím, že mu pošta nezřídila terminál a on tedy může vydat zboží pouze proti hotovosti. V této době Covidové je tomu s podivem. Musel jsem tedy nejdříve navštívit bankomat a teprve pomom si vyzvednout moji zásilku.Přijde mi to celé velomi divné a proto Vás prosím o prošetření. S díky doc.ing.Svoboda Marian Csc.MBA.


Produkt

Nákup přes e-shop. Nemožnost platby bezhotovostně.


Požadované řešení

Náprava: zřízení platebního terminálu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2020 08:41, před 4 lety

Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.

Pokud však přepravní společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu. Nesplní-li nabízenou službu, může u přepravce službu ten, kdo s ním smlouvu uzavřel, reklamovat, tzn. reklamaci může podat typicky prodávající, který s přepravcem smlouvu uzavřel.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.