Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4506Nedodržení reklamační lhůty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2014, před 10 lety

Jan Beneš

Znění stížnosti

Dne 1.9.2014 společnost CZC.cz přijala k reklamaci můj mobilní telefon, který jsem již dříve posílal do autorizovaného servisu, kde mi bylo sděleno, že výrobce nedodal náhradní díly, tak mi telefon spolu s protokolem o neopravitelnosti zaslali zpět. Telefon s protokolem ze servisu jsem tedy zaslal na reklamační oddělení CZC.cz, ale po 30 dnech stále nic.
Dále bych se rád zeptal jak je to s poštovným, telefon jsem posílal přes Českou poštu jako cenný balík, nejdříve do servisu a pak do CZC.cz, mám v rámci reklamace nárok na uhrazení poštovného?


Produkt

Windows Phone 8X by HTC, žlutá


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 11:19, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Aby se reklamace považovala za vyřízenou, měly by být v této lhůtě peníze spotřebiteli i vráceny.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v důsledku jejího uplatnění. Tento nárok je nutné doložit kopiemi podacích lístků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2014 08:59, před 10 lety

Dobrý den pane Beneši,

dne 1.10. byl vystaven dobropis 1614035153, kde potřebujeme dodat zbývající příslušenství: originální nabíječka, originální sluchátka, vypichovátko na microSIM, případně manuály.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.10.2014 13:24, před 10 lety


Jan Beneš

Dobrý den,
kompletní příslušenství byste již měli mít u vás. Je již vše v pořádku? Neboť stále čekám na proplacení dobropisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2014 13:32, před 10 lety

Dobrý den pane Beneši,

platba byla odeslána dnes v 7:42 hodin. Zítra by tedy měla být na Vašem účtě.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.10.2014 14:04, před 10 lety


Jan Beneš

Hodnocení: