Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.9.2014 společnost CZC.cz přijala k reklamaci můj mobilní telefon, který jsem již dříve posílal do autorizovaného servisu, kde mi bylo sděleno, že výrobce nedodal náhradní díly, tak mi telefon spolu s protokolem o neopravitelnosti zaslali zpět. Telefon s protokolem ze servisu jsem tedy zaslal na reklamační oddělení CZC.cz, ale po 30 dnech stále nic.
Dále bych se rád zeptal jak je to s poštovným, telefon jsem posílal přes Českou poštu jako cenný balík, nejdříve do servisu a pak do CZC.cz, mám v rámci reklamace nárok na uhrazení poštovného?
Windows Phone 8X by HTC, žlutá
Vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Aby se reklamace považovala za vyřízenou, měly by být v této lhůtě peníze spotřebiteli i vráceny.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v důsledku jejího uplatnění. Tento nárok je nutné doložit kopiemi podacích lístků.
Dobrý den pane Beneši,
dne 1.10. byl vystaven dobropis 1614035153, kde potřebujeme dodat zbývající příslušenství: originální nabíječka, originální sluchátka, vypichovátko na microSIM, případně manuály.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den,
kompletní příslušenství byste již měli mít u vás. Je již vše v pořádku? Neboť stále čekám na proplacení dobropisu.
Dobrý den pane Beneši,
platba byla odeslána dnes v 7:42 hodin. Zítra by tedy měla být na Vašem účtě.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Hodnocení: