Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Produkt byl objednan po shlédnutí reklamního videa na Facebook přes tlačítko "koupit teď". Hodinky na videu vypadaly zajímavě, spousta funkci,hlavně
mne oslovila jejich velikost(pro snadnější dotykové ovládání) a taky vypadali perfektně. Po obdržení a rozbalení baličku nastalo zklamání.Byl v něm absolutně jiny vzhledově produkt než byl zobrazován v reklamě. I ta velikost byla naprosto nevyhovující,tak tež postrádají funkcí vodotěsnosti. Pro upoutaní pozornosti bylo pouzito video s jinými hodinkami které nemají nic společného s doručenymi hodinkami Smart Watch V8.
Doručene smart watch V8 absolutně neodpovida reklamními videu.
vrácení peněz ve výši 1.130,-Kč. Samozřejmě i vraceni mnou hodinek.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které prodávající inzeroval v reklamě, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat v daném případě dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v některém ze států EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.