Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Často není dostupné zboží uváděné v letáku. Konkretně se mi jedná o rolety polyester, kde na prodejnu Jeseník bylo dodáno podle vyjádření na informacích jen několik kusů. Proč pro region s 20 000 obyvateli není zboží dodáváno ve větším počtu. Rolety se údajně vyprodaly za několik minut. Pokud nějaké zboží nabízím, měl bych mít určitou zásobu. Nejednalo se přitom o doprodej, ale standartní nabídku v letáku.
Několik rolet jsem nakoupil již dříve, potřebuji další, ale nikde nejsou.
Přes košík.cz lze objednat a nakoupit jen potraviny.
Roleta , materiál 100% polyester 60x150 cm cena 229,90Kč
Dodávat ve větším množství, případě nabídnout i prodej přes e-shop.
Rád bych dostal 6+ ks rolet, protože kombinovat v domě několik druhů rolet mi připadá jako nedobré řešení.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.