Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#45062Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2020, před 4 lety

Jaroslav Komínek

Znění stížnosti

Často není dostupné zboží uváděné v letáku. Konkretně se mi jedná o rolety polyester, kde na prodejnu Jeseník bylo dodáno podle vyjádření na informacích jen několik kusů. Proč pro region s 20 000 obyvateli není zboží dodáváno ve větším počtu. Rolety se údajně vyprodaly za několik minut. Pokud nějaké zboží nabízím, měl bych mít určitou zásobu. Nejednalo se přitom o doprodej, ale standartní nabídku v letáku.
Několik rolet jsem nakoupil již dříve, potřebuji další, ale nikde nejsou.
Přes košík.cz lze objednat a nakoupit jen potraviny.


Produkt

Roleta , materiál 100% polyester 60x150 cm cena 229,90Kč


Požadované řešení

Dodávat ve větším množství, případě nabídnout i prodej přes e-shop.
Rád bych dostal 6+ ks rolet, protože kombinovat v domě několik druhů rolet mi připadá jako nedobré řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2020 09:36, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2020 14:20, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 14:55, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2020 11:46, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.