Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#45065Uzavreni smlouvy k tarifu bez mého souhlasu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2020, před 4 lety

Lucie Řezáčová

Znění stížnosti

Včera tj. 17.9. 2020 mi volala paní od O2 s tím, ze mi nabízí k mému tarifu (tv, mobilni číslo, a internet na doma) +64gb navíc. Kdyz jsem se jí zeptala, jestli je to placené neřekla mi nic, jen to, že mi posle podklady na email. Jelikož jsem jela zrovna z práce a řídila jsem nevěnovala jsem pozornost tak jsem paní řekla, ze dobře, ze SOUHLASÍM se zasláním podkladů na email. Paní nejspíš byla nová jelikoz se mě na konci porad dozadovala o hodnocení jejiho hovoru semnou. Vecer toho dne jsem se podivala na email a malem jsem mela infarkt!!v emailu mi byla doručena uzavřena smlouva na ten tarif +64gb!! Normalne platím kazdy měsíc 1401,-Kč a ve smlouvě uz jsem měla navýšení na skoro 1700!!!druhy den rano jsem volala na info kde jsem uz jine pani rekla, co se stalo. Paní nechapala jak je to možné. Koukla do systemu a opravdu jsem tam mela uzavrenou smlouvu za tu urcitou castku!!!! Kdybych se na ten email nepodivala, tak pristi mesic platim solidní castku za neco co jsem nechtěla a kdybych si pak stěžovala poslali by me nekam s tim ze jsem uzavrela smlouvu!! Vrchol tohle chovani!!! Doufam ze jistá paní bude mit nějaký postih!!


Produkt

Uzavreni smlouvy k tarifu bez mého souhlasu


Požadované řešení

Doufám, ze jistá paní, která semnou uzavrela smlouvu bez meho souhlasu bude mit nějaký postih, protože tohle je vrchol!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2020 11:11, před 4 lety

Pokud si je spotřebitelka jistá, že neprojevila po telefonu souhlas se smlouvou, pak doporučujeme obrátit se na společnost s tím, že žádná smlouva uzavřena nebyla. Pokud by společnost chtěla tvrdit opak, je na ní, aby takovou skutečnost prokázala případně i v rámci soudního sporu. Doporučujeme takové vyjádření spotřebitele zaslat na adresu společnosti nejlépe poštou doporučeně s dodejkou.

Pokud by však smlouva po telefonu uzavřena byla, je zapotřebí jí řádně vypovědět nebo odstoupit od této smlouvy, pokud ještě neuplynula 14 denní lhůta od uzavření smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2020 19:31, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Hovory tohoto typu nahráváme. Bude tak velmi jednoduché jej dohledat, poslechnout a na základě toho najít i vhodné řešení celé situace.

Byla byste tak hodná a poslala mi telefonní číslo, kterého se záležitost týká, prosím?

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.9.2020 21:25, před 4 lety


Lucie Řezáčová

Tady vam ho určitě psat nebudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2020 13:03, před 4 lety

Číslo nám můžete poslat do soukromé zprávy na www.fb.com/msg/o2cz, případně na email info@o2guru.cz. Řešení přes první zmíněný odkaz bude rychlejší, proto doporučím využít právě tuto variantu.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2020 15:26, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 13:57, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.