Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
09/2013 jsem zakoupil na pobočce Tommy Hilfiger OC Černý Most kožený pásek v hodnotě cca 1 500,- Kč. Jelikož jsem věrným zákazníkem TH, opět jsem očekával kvalitu. Bohužel po cca roce se mi pásek začal po hranách trhat na více místech. Dnes jsem obdržel vyjádření z Tobitexu, kde uvádějí, že se nejedná o sortiment na více než jednu či dvě sezóny. Doslova mi vyrazili dech.
Nechci postupovat přes ČOI a platit další expertízy a trávit čas dohadováním s Tobitexem. Rozhodl jsem se, že uvedu svou zkušenost na internetu a pak zkusím zaslat na centrálu Tommy Hilfiger (tuším to USA) žádost o posouzení.
Děkuji za případnou pomoc při řešení
Oboustranný pásek Tommy Hilfiger E387838790
Uznaní reklamace a přistoupit k poškození dle standardního postupu, čili opravit/náhrada zboží/vrácení peněz
|
Tweet |
Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Odůvodnění při zamítnutí reklamace se musí vztahovat k posuzované závadě, reklamace by neměla být zamítnuta s tímto odůvodněním, protože výrobky musí splňovat určité normy. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo mechanické poškození věci.
Bude-li však prodávající na zamítnutí trvat a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Tobitex CZ s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.