Společnost


Nordic Health s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45070Upomínky za neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2020, před 4 lety

Daniela Fleissigová

Znění stížnosti

Dne 7.9.2020 mi přišla do schránky Upomínka II.za objednané zboží - Maxulen 30 tobolek. Já jsem si nikdy u této společnosti nic neobjednala, nemají moje jméno žádným způsobem registrované. Bohužel si na mou adresu toto zboží objednal někdo jiný. Ovšem Před upomínkama toto zboží NIKDY nepřišlo.Po osobní návštěvě této firmy mi bylo řečeno , že je nezajímá, že zboží bylo objednáno na mojí adresu někým jiným a že pokud neuhradím složenku s částkou 417,-Kč na zboží, které nikdy nepřišlo, bude toto předáno vymáhací společnosti Intrum Justitia, s.r.o.Při osobní návštěvě v této firmě jsem chtěla podepsat čestné prohlášení, že já jsem si na moji adresu u nich nic neobjednala a aby to řešili s tím, kdo si to objednal. Dále jsem chtěla do čestného prohlášení uvést, že zboží nikdy nepřišlo, tudíž nevidím důvod, proč bych měla něco platit.Na to mi bylo řečeno, že já musím přes Českou poštu dokázat, že mi nic nepřišlo. Zlodějská firma, která zboží nepošle,ale upomínky posílá každý týden! Závěr je, že jsem složenku uhradila,abych se vyhla vymáhacím společnostem,ale zlodějina a sprostota je to nehorázná! Fleissigová


Požadované řešení

pouze upozornit ostatní lidi,aby si na tuto firmu dávali pozor! Zboží nepřijde, upomínky s vyhrožováním ano.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2020 13:28, před 4 lety

Neuzavřela-li spotřebitelka se společností žádný závazek, pak není povinna zboží, které jí bylo dodáno, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět. Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění (viz § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno na adresu uvedenou v objednávce.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Obohacený má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2020 16:57, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.