Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
V prodejně v Písku neustále bordel a špína již byla na toto jednou podaná stížnost, u pečiva nejsou rukavice ani sáčky a zákazníci se v pečivu prehrabuji a vybírají holima rukama pečivo zde raději nekupuji toto je v ostatních konkurenčních marketéři zabezpečeno. Zvláště v této závažné situaci pokud nebude zjednána okamžitá náprava budu vše řešit z hygienickou stanicí děkuji Mejsnarova
Okamžitá naprava
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s žádostí o prošetření.
Dobrý den, paní Mejsnarová,
děkujeme za podnět a čistotu písecké prodejny prověříme.
Rukavice jsou doplňovány každý den, pokud ovšem během Vaší návštevy k dispozici nebyly, velmi se omlouváme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den rukavice se nachází pouze u rohlíků ale u pečiva do pěkného ne každý si bere pouze rukama stává se toto neustále nestalo se toto pouze při jedné návštěvě ale opakovaně a ne pouze mě ale i ostatním známým
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, stížnost uzavřeme.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.