Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 30.9 jsem kolem 15. hod.chtěla v prodejně Lidl na Budějovické, kde běžně nakupuji, vrátit zboží v původním neporušeném obalu se všemi náležitosmi, které jsem zakoupila při náhodné návštěvě v Lidlu V štíhlách.K vyřízení se dostavil pracovník s visačkou "IVAN" a sdělil mi, že zboží mi zpět nevezme, protože moje účtenka může být falešná a on by ji musel ověřovat na centrále, což by trvalo dlouho a ať to vrátím tam, kde jsem to koupila. Překvapilo mě to, ale smířila jsem s tím a chtěla jsem udělat běžný nákup. Tento pracovník mě však z prodejny vykázal s odůvodněním, že nemohu vstupovat do propdejny se zbožím. A můj argument, že on ví o tom, že zboží jsem koupila jinde, že zboží viděl a mám od něho účtenku , kterou také viděl mi nebyl nic platný a prodejnu jsem bez nákupu musela opustit.
Chování vašeho zaměstnace mě šokovalo.
prosím o sdělení, jak byla záležitost s pracovníkem vyřízena i když mi je jasné, že tady bude tvrzení proti tvrzení a prosím také, jak mám postupovat v situaci, že mám zboží odjinud a přesto chci vstoupi do vaší prodejny, to mi bohužel pan Ivan nevysvětlil.
|
Tweet |
V tomto případě záleží, jakým způsobem má společnost nastavená pravidla pro vracení zboží. Pokud má spotřebitelka u sebe jiné zboží, musí být schopna prokázat, že zboží bylo zakoupeno jinde nebo s ním již do prodejny vstoupila.
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.