Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#4508Jednání zaměstnance v prodejně na Budějovické v Praze 4 a nevzetí zboží zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2014, před 10 lety

Ludmila Neufussová

Znění stížnosti

Dne 30.9 jsem kolem 15. hod.chtěla v prodejně Lidl na Budějovické, kde běžně nakupuji, vrátit zboží v původním neporušeném obalu se všemi náležitosmi, které jsem zakoupila při náhodné návštěvě v Lidlu V štíhlách.K vyřízení se dostavil pracovník s visačkou "IVAN" a sdělil mi, že zboží mi zpět nevezme, protože moje účtenka může být falešná a on by ji musel ověřovat na centrále, což by trvalo dlouho a ať to vrátím tam, kde jsem to koupila. Překvapilo mě to, ale smířila jsem s tím a chtěla jsem udělat běžný nákup. Tento pracovník mě však z prodejny vykázal s odůvodněním, že nemohu vstupovat do propdejny se zbožím. A můj argument, že on ví o tom, že zboží jsem koupila jinde, že zboží viděl a mám od něho účtenku , kterou také viděl mi nebyl nic platný a prodejnu jsem bez nákupu musela opustit.
Chování vašeho zaměstnace mě šokovalo.


Požadované řešení

prosím o sdělení, jak byla záležitost s pracovníkem vyřízena i když mi je jasné, že tady bude tvrzení proti tvrzení a prosím také, jak mám postupovat v situaci, že mám zboží odjinud a přesto chci vstoupi do vaší prodejny, to mi bohužel pan Ivan nevysvětlil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2014 11:30, před 10 lety

V tomto případě záleží, jakým způsobem má společnost nastavená pravidla pro vracení zboží. Pokud má spotřebitelka u sebe jiné zboží, musí být schopna prokázat, že zboží bylo zakoupeno jinde nebo s ním již do prodejny vstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 12:14, před 10 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.