Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den dnes jsem nakupovala v prodejně oc Stromovka.Platila jsem na pokladně 5 okolo 11.15.Nakup mi paní naúčtovala 312 korun.Dala jsem ji 1012 korun a nevzala si účtenku.Vím že je to má chyba.Jen po návratu domů jsem zjistila že mi paní místo 700 vrátila 300.Jsem samoživitelka. Uznávám že je to i má chyba ale tohle by se stávat nemělo.S pozdravem Radová Eva
Ráda bych peníze chtěla zpět.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.