Společnost


NET Space s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45099Vadné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2020, před 4 lety

Jiri Makai

Znění stížnosti

Firma NET Space s.r.o. dodala v nepoškozeném a dobře zabaleném balíčku poškozený kufr se sadou gola klíčů. Je za tím vidět úmysl a snaha podvést zákazníka. Při vrácení zboži začali dělat problémy s vrácením peněz na účet.
Tuto firmu bych nedoporučil ani nepříteli.
NET Space s.r.o.

www.eshopnet.cz

Frýdecká 1609/36

Český Těšín 737 01

Tel. 778 062 520


Produkt

dodávka kufr se sadou gola klíčů-sadu gola G101151


Požadované řešení

Když dodali úmyslně poškozené zboží, požadujeme vrácení peněz vč. dopravy za odeslání zboží. Tak se staví čelem obchod, co udělal chybu, nebudu používat slovo podvod, i když to tomu nasvědčuje víc?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 16:22, před 4 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při převzetí. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná (poškozená) nebyla.

Pokud spotřebitel uplatnil svá práva z vadného plnění oprávněně, má také právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Zmíněné právo musí spotřebitel uplatnit nejpozději jeden měsíc po uplynutí lhůty, ve které je nutné vytknout vadu (tedy v době dvaceti pěti měsíců od převzetí zboží). Za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací se mimo jiné považuje i poštovné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2020 14:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.