Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v pátek jsem byla tankovat na jedné z Vašich čerpacích stanic, konkrétně v Kolíně. Zarazil mě přístup personálu čerpací stanice. U vchodu je výslovně napsáno, že vstup povolen pouze v roušce. Zákazník přede mnou roušku neměl a obsluha čerpací stanice také ne. Ptala sem se tedy paní za kasou, proč pána bez roušky neupozornila na nutnost roušky. Ta mi odvětila, že jí nosí každý druhý a že je ráda, že jí všichni zaplatí. Doma máme malé miminko a tato skutečnost mě opravdu znepokojila. Chtěla jsem tedy upozornit na to, že Vaší společnosti a síti čerpacích stanic v této složité době nedělá přístup tohoto zaměstnance dobré jméno. Děkuji za Vaše vyjádření a přeji příjemný den. S pozdravem, Jitka Kočárková Tichá
Přístup zaměstnance
Sleva na příští tankování
|
Tweet |
Má-li spotřebitel podezření na porušování opatření přijatých v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, může se obrátit s podnětem na krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.