Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45105Zrušený zaplacený pobyt v Maďarsku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2020, před 4 lety

Klára Fučikovská

Znění stížnosti

V únoru 2020 jsme si zarezervovali a zaplatili pobyt v Maďarsku na Velikonoce 2020 přes aplikaci Booking. Z důvodu Covidu -19 nám byl umožněn přesun termínu. Vybrali jsme tedy termín 25. - 28. 9. 2020. Z důvodu uzavření maďarských hranic jsem pobyt dne 4. 9. 2020 zrušila, opět přes aplikaci Booking. Obdržela jsem od Booking potvrzující e-mail s tím, že pobyt je zrušen a že mě bude kontaktovat hotel s návrhem na dohodu, zda nám budou vráceny peníze, nebo zda pobyt opět přeložíme. Z hotelu se stále nikdo neozval. Psala jsem e-mail do Bookingu, také bez odezvy.


Produkt

Pobyt v hotelu Aquamarina, Budapešť


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz (cca 166 €)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2020 13:41, před 4 lety

Domníváme se, že v řešené věci není bez znalosti konkrétního smluvního ujednání možné určit, jakým právním řádem se bude daný vztah řídit. Na základě čl. 3 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (dále jen Řím I) platí, že smlouva seřídí právem, které si strany zvolí. Pokud k volbě nedošlo (což nemůžeme s jistotou říci), tak dle čl. 4 odst. 1 písm. b) Řím I platí, že smlouva o poskytování služeb seřídí právem země, v níž má poskytovatel služby obvyklé bydliště. Pokud jde o ochranu spotřebitele, platí, že na smlouvy o poskytování služeb, mají-li být služby spotřebiteli poskytnuty výlučně v zemi odlišné od země jeho obvyklého bydliště, se ochranná ustanovení obsažená v Řím I nepoužijí.

Z toho plyne, že vztah se bude patrně řídit maďarským právním řádem, nebylo-li mezi stranami ujednáno jinak. Z tohoto důvodu odkazujeme spotřebitele na Evropské spotřebitelské centrum, které je dostupné na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2020 18:21, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.