Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.5.2020 jsem na recepci vaší firmy dal do opravy dron zn.Hubsan Zino,který ode mne přijal pan Havlík, sepsali jsme přijímací protokol a od té doby stále čekám na opravu. Po několika urgencích a ujištění panem H. i paní D.,že dojde k opravě, stále čekám a telefon mi nezvedají. Do vaší firmy jsem přijel mým osobním vozem z Karlových Varů, aby oprava proběhla co možná nejrychleji a zklamání z mé strany je převeliké, jsem v plném invalidním důchodu a takové jednání z vaší strany mi na zdraví nepřidá. Děkuji za odpověď Domecký Martin
Co možná nejrychlejší odpověď
|
Tweet |
Placená oprava je smlouvou o dílo ve smyslu § 2587 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li ujednán přesný termín, kdy má být dílo dokončeno, má zhotovitel povinnost dílo dokončit v ujednaný čas. Nesplní-li své povinnosti v ujednaném čase, ocitá se v prodlení. Není-li termín, kdy má být dílo dokončeno ujednáno, může spotřebitel požadovat splnění povinností po zhotoviteli ihned. Zhotovitel je následně povinen plnit bez zbytečného odkladu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zdravim, problemem u teto placene opravy je dlouhodoby nedostatek nahradniho dilu, jehoz dodavku vyrobce a dodavatel opakovane odsouva. Zakaznik bude kontaktovan k vyreseni reklamace. S pozdravem Jindra Zitek
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.