Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#45109Oprava dronu Hubsan

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2020, před 4 lety

Martin Domecky

Znění stížnosti

Dne 15.5.2020 jsem na recepci vaší firmy dal do opravy dron zn.Hubsan Zino,který ode mne přijal pan Havlík, sepsali jsme přijímací protokol a od té doby stále čekám na opravu. Po několika urgencích a ujištění panem H. i paní D.,že dojde k opravě, stále čekám a telefon mi nezvedají. Do vaší firmy jsem přijel mým osobním vozem z Karlových Varů, aby oprava proběhla co možná nejrychleji a zklamání z mé strany je převeliké, jsem v plném invalidním důchodu a takové jednání z vaší strany mi na zdraví nepřidá. Děkuji za odpověď Domecký Martin


Požadované řešení

Co možná nejrychlejší odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 11:32, před 4 lety

Placená oprava je smlouvou o dílo ve smyslu § 2587 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li ujednán přesný termín, kdy má být dílo dokončeno, má zhotovitel povinnost dílo dokončit v ujednaný čas. Nesplní-li své povinnosti v ujednaném čase, ocitá se v prodlení. Není-li termín, kdy má být dílo dokončeno ujednáno, může spotřebitel požadovat splnění povinností po zhotoviteli ihned. Zhotovitel je následně povinen plnit bez zbytečného odkladu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2020 12:39, před 4 lety

Zdravim, problemem u teto placene opravy je dlouhodoby nedostatek nahradniho dilu, jehoz dodavku vyrobce a dodavatel opakovane odsouva. Zakaznik bude kontaktovan k vyreseni reklamace. S pozdravem Jindra Zitek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2020 21:20, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2020 09:54, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.