Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45110Nedoručení balíčku EMS do zahraničí, neochota pracovníků ČP pomoci zjistit, kde se balík nachází a proč nebyl dosud doručen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2020, před 4 lety

Jana Meddeb

Znění stížnosti

Balíček odeslán do zahraničí prostřednictvím EMS dne 8.9.2020. Dne 21.9.2020 dosud nebyl doručen, nikdo neví, kde se nachází, nikdo neví ani neumí zjistit, jak jsou balíky přepravovány, zda letí přímo, nebo se někde překládají, případně kde... Neochota zaměstnanců ČP zjistit jakékoliv informace o trase odesílaných balíků. Na reklamaci ani e-maily (info@cpost.cz, dispecer.ozmp@cpost.cz) nikdo nereaguje, přesto, že se jedná o expresní zásilku, za jejíž zaslání jsme zaplatili 3200,- Kč.


Produkt

EMS do zahraničí


Požadované řešení

Najít balík a neprodleně doručit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 11:12, před 4 lety

Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.

Dle poštovních podmínek platných pro zásilky EMS do zahraničí platí, že odesílatel může ve lhůtě uvedené v Zahraničních podmínkách pro zásilky EMS (příloha č. 1 těchto podmínek), požádat podnik, aby prověřil správnost dodání zásilky nebo důvody, pro které nebyla zásilka dodána; není-li tato lhůta v Zahraničních podmínkách pro zásilky EMS uvedena, může tak učinit ve lhůtě šesti měsíců od podání zásilky. Odesílatel je současně povinen předložit doklad o podání podle bodu 14. V případě, že došlo k závadě vinou podniku nebo zahraničního provozovatele, podnik odpovídá podle bodu 18.

Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.