Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#45112Nedodržování termínů doručení, lhaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2020, před 4 lety

Lenka Nikodýmová

Znění stížnosti

Sedačku, kterou jsem si objednala na www.eurosedacky.cz a měla být podle upozornění v objednávce doručena už v pátek 18.9. nepřivezli, a ani nedali sami vědět proč. Na zásilku jsem opět čekala dnes a řidič mne nejdříve telefonicky upozornil na to, že kdyby se náhodou stalo, že by boural, nebo píchnul, tak zcela určitě nedorazí dnes dopoledne, tak jak bylo dohodnuto, ale MOŽNÁ až třeba zítra, a to ještě neví zcela určitě. Samozřejmě, že mi pak volal, že píchnul, takže sedačku stále nemám a ani nevím, kdy bude. Nespolehlivost a arogantní jednání, to je služba GEIS CZ s.r.o.!


Produkt

Zásilka číslo 7075000773467


Požadované řešení

Požaduji kompenzaci, vrácení peněz za dopravu pro e-shop www.eurosedacky.cz, protože pí. M.P. ze Zákaznického servisu dělala maximum pro to, aby sedačka dorazila včas. Já jako konečný příjemce požaduji alespoň slušnou omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2020 10:56, před 4 lety

Pokud nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2020 13:41, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.