Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer mohu se zeptat proč ten hle vlak na pokaždé v neděli zpoždění syn s tím jezdí do Písku na studie a už měl dvakrát zpozdenku 17.40 předtím měl 15 minut a teď do konce 30 minut je to pro cestující hrozně a hlavně to že syn díky vaší chybě zameškal hodiny.Od té doby co se měnili jízdní řády tak je to dokola. Minule nám vaše kolegyně za pokladnou řekla ať si jezdíme jak chceme to ti jednání vaší kolegyně je docela neslušné tak hle si vážite cestujících . Děkuji pozdravem Delínová
Prosím o nápravu a zamyslete se že cestují lidé a studenti
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.