Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4512Neuznání třetí reklamace MT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2014, před 10 lety

Ivona Vršťalová

Znění stížnosti

Dobrý den,zakoupila jsem si MT Samsung G350 Galaxy Core Plus. A problém je v tom,že při každém hovoru mě druhá strana neslyší. Odvezla jsem ho na reklamaci,vyměnili mikrofon. I poté to stále nešlo,jela jsem tam znova. Při druhé reklamaci opravili studené spoje,i poté to stále nešlo. Jela jsem tam po třetí a bohužel mi třetí reklamace nebyla uznána,MT jsem si odvezla,ale stále nefunguje. Na pobočce mi řekli,zda bych to nějak nemohla nahrát,ale jak mám já nahrát,že mě druhá strana neslyší??!!!! Volala jsem tedy na bezplatnou linku T-Mobile a paní na druhé straně mě neslyšela a hovor je aspoň nahrán. Žádala jsem o odstoupení a vrácení peněz.


Produkt

Samsung G350 Galaxy Core Plus, IMEI: 358495052875408


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 13:39, před 10 lety

Jedná-li se o totožnou vadu, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byly předchozí reklamace uznány, a třetí byla zamítnuta. Uplatňuje-li spotřebitel reklamaci pro třetí stejnou vadu, může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy. Uznáním reklamace se tento požadavek stává pro prodejce závazným. Reklamaci doporučujeme doložit zmíněným hovorem na zákaznickou linku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 21:00, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Spotřebitelka může doložit existenci vady i znaleckým posudkem.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.