Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#45126Na doručovatele složenek a dopisů na pobočce v Kuřimi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2020, před 4 lety

Dana Plisková

Znění stížnosti

Již několik let máme s důvodů, které jsme nemohli ovlivnit s manželem úřední adresu v Kuřimi, je to i naše doručovací adresa a všechny poštovní zásilky vyzvedáváme na poště v Kuřimi. Opakovaně se nám doručovatelé posílají zásilky zpět (dopisy i složenky na výplatu peněz). Upozorňovali jsme na to mnohokrát za 5 let snad stokrát na poště i u vedoucí pošty. Na poště máme sjednaný odnos pošty. Doručovatelé nejsou schopni si předat informaci, že Pavel Pliska a Dana Plisková trvale Kuřim Jungmannova 75, mají sjednaný na poště Kuřim tzv. "Odnos pošty" tedy přihrádku, kde si poštu jedenkrát týdně vyzvedáváme. Žádáme tímto o okamžitou nápravu. Snad ti lidé nejsou negramotní.


Produkt

veškerá pošta pro Pavla a Danu Pliskovi včetně složenek


Požadované řešení

Poštu na nás nechávat na poště v Kuřimi k odnosu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2020 15:41, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.