Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera jsme poslali poštou řádně zabalené sklo,ale vysledek katastrofa polovina rozbitá.Je znát že vaši zaměstnanci se nepolepši,a stale se k cizi věcí chovají hulvácky.Naučte je chovat se k vecem,které jsou označené jako křehké slušně.jsem s vašema službama velmi nespokojená.
Zaměstnat normální lidi
|
Tweet |
Česká pošta odpovídá za škodu na převzaté věci. V tomto případě je nutné uplatnit reklamci a požadovat náhradu škody. Adresát může reklamovat nejpozději do dvou pracovních dnů u kterékoliv pošty, že poštovní zásilka byla dodána poškozená.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.