Společnost


ESELL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#45134Nevyreklamvané zboží v záruce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 5 měsíců 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2020, před 4 lety

jiří kadlčík

Znění stížnosti

ZAKOUPIL JSEM SI U FIRMY ESELL ELEKTROKOLOBĚŽKU CHOPERR ASI PŘED 1.5 ROKEM ..PLATÍ 2 LETÁ ZARUKA..NEDÁVNO ASI PŘED 2 MĚSÍCI MI ODEŠLA BATERKA..REKLAMOVAL JSEM U SPOLEČNOSTI V ZARUČNÍ DOBĚ A BYLO MI ODPOVĚZENÉ ŽE JI MÁM POSLAT NA REKLAMACI V ZÁRUCE..ODPOVĚD BYLA DO 28 DNŮ,ŽE REKLAMACI ZAMITNUTA S DŮVODU ŠPATNÉHO NABÍJENÍ A JĚŽDĚNÍ BEZ GARANČNÍ PROHLÍDEK.NEŽ JSEM STAČIL ODPOVĚDĚT NA REKLAMACI, TAK, BATERKU JSEM MĚL ZPĚT U NÁS VE FRÝDKU-MÍSTKU,,FIRMA JE AŽ BENEŠOVA U PRAHY.


Produkt

VYREKLAMOVAT ŠPATNOU BATERKU REKLAMACE


Požadované řešení

BATERKU VYREKLAMOVAT BUĎTO ZA NOVOU A NEBO JI OPRAVIT..ALE SPÍŠ VYMĚNIT KUS ZA KUS..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2020 15:31, před 4 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2021 19:25, před 3 lety

Stížnost je na žádost společnosti znovu otevřena, aby se společnost mohla k případu dodatečně vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2022 10:31, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2022 14:19, před 3 lety

Stejně jako každá jiná i tato reklamace byla odborně posouzena. Na základě pečlivého posouzení byla tato konkrétní reklamace zamítnuta.
Některá reklamace je oprávněná - na výrobku se vyskytne vada za kterou prodejce odpovídá, tu vyřešíme ke spokojenosti zákazníka, výrobek opravíme, či vyměníme a některá je neoprávněná - výrobek nevykazuje vadu, nebo se jedná například o běžné opotřebení, nebo se například výrobek poškodil nesprávným užíváním, v tom případě je reklamace zamátnuta, jako tomu bylo v tomto případě.
Společnost ESELL s.r.o. si není vědoma jakkoli chybného či nezákonného jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 16:24, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o vyjádření, zda se obrátil na zmíněného znalce (www.dtest.cz/soudni-znalci), případně jak se stížnost vyvinula.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.2.2022 17:41, před 3 lety


jiří kadlčík

Stále stejný komentář.Místo reklamace baterky mi posíláte odpověd ,že jsem blb a že neumím nabíjet baterku.Nebýt Covidu 19, STÁLE VŠE ZAVŘENO, JAK OKRESY TAK OBCHODY, tak jsem tam dojel osobně a vyřídil bych to jinak.ČEKALI JSTE NA TO, AŽ SKONČÍ DVOULETÁ ZÁRUKA a nic nevyreklamovali.Přeji vám, ať vás skontrolují všechny orgány od ČOI atd.Ps.Na takové firmy,jen kontroly nic jiného.S pozdravem Kadlčík.PPS.Jinak baterku mám stále na výměnu,kdyby jste ji mi ji chtěli dobrovolně vyměnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 10:53, před 3 lety

S ohledem na všechny výše uvedené komentáře stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.