Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#45135Špatný doručovací čas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2020, před 4 lety

Anna Huppertová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi "přišel" balíček přes vaši doručovací společnost. Ráno mi přišla sms, že mi balík budete doporučovat mezi 17:00 - 21:00 hodinou. Podle doručovacích hodin jsem si zařídila celý harmonogram dne. V 16:33 mi volal kurýr, že je před domem. Při mé odpovědi, že si nemyslím, že je 17:00 mi odpověděl, že tyto časy přes sms jsou pouze orientační a když jsem mu řekla, že do osmi minut jsem doma mi nedokázal adekvátně odpovědět a řekl mi, že mi balík uloží do parcelshopu. Pak mi přišel email s informací, že jsem nebyla k zastihnutí, nebyla když ještě nebyl čas doručení. Pánovi jsem později volala, jaká je tedy adresa uložení. Šla jsme tedy do parcelshopu a pána potkala, jak zde skládá zboží. To už jsem si rovnou mohla zaplatit za uložení do úschovny apod. Člověk si zaplatí za službu, která ho akorát tak naštve a to nemluvě o chování a přístupu k zákazníkovi řidiče.


Požadované řešení

Příště bych hlavně chtěla, aby se tato situace neopakovala, protože i známí mají podobné zkušenosti. A také prosím o zaškolení vašich řidičů v naučení hodin.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2020 20:19, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2020 13:48, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.