Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Telefon se začal zasekávat, musel jsem ho 4xdenně restartovat, výpadek internetu, neukládal vyfocené snímky, mobil je v záruce,tak jsem ho reklamoval na pobočce Vodafone v OC Letňany, kde ho převzali, půjčili mi náhradní mobil a za 14 dní mi napsali SMS, že je neopravený s tím, že se do něj dostala vlhkost a nevztahuje se na něj záruka. Telefon jsem od prvního dne koupě, nosil v koženém pouzdře, nikdy mi neupadl, neutopil ani nic jiného, používal jsem ho řádně jak se má. Shodou náhod, před 6 měsíci moje přítelkyně reklamovala telefon Sony taktéž u Vodafone a vrátili jí ho se stejnou odpovědí jako teď mne. Také s ním zacházela jak se má, nosila ho v kabelce a nikdy se k telefonu žádná voda nedostala.
Telefon IPHONE 5
Telefon bych chtěl samozřejmě opravit nebo vyměnit za nový, byl jsem s ním 1,5 roku spokojený.
Informoval jsem se v autorizovaném servisu Apple, jak při této zavadě postupují, bylo mi sděleno že automaticky vám vymění za nový telefon.
Ještě jsem si ho v Letňanech vyzvednout nebyl, proto bych chtěl poradit jak nejlépe postupovat v této záležitosti.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby si vyžádal fotodokumentaci přístroje. Poté se může spotřebitel obrátit na soudního znalce, aby s ním věc probral. Tato problematika má více aspektů, které musí být brány v potaz. Zároveň je nutné, aby vlhkost způsobovala reklamovanu vadu, jinak by reklamace neměla být zamítnuta.
V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Hezký den, pane Líznere,
reakce dTestu prakticky shrnuje další možný postup. Vlhkost se do telefonu nemusí dostat jen "utopením", ale může jít i o působení vzdušné vlhkosti, páry, použití v dešti apod.
Pokud budete potřebovat dodatečné vyjádření k servisnímu protokolu (např. zmíněné snímky, které mohou být k dispozici, ale nemusí být přímo k protokolu přiloženy), obraťte se na nás prosím přes http://tam.je/formular a nezapomeňte uvést podrobnosti k reklamaci (IMEI telefonu apod.) a ideálně přidejte odkaz na tuto stránku.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: