Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4514Reklamace v záruce na Iphone 5

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2014, před 10 lety

Martin Lízner

Znění stížnosti

Telefon se začal zasekávat, musel jsem ho 4xdenně restartovat, výpadek internetu, neukládal vyfocené snímky, mobil je v záruce,tak jsem ho reklamoval na pobočce Vodafone v OC Letňany, kde ho převzali, půjčili mi náhradní mobil a za 14 dní mi napsali SMS, že je neopravený s tím, že se do něj dostala vlhkost a nevztahuje se na něj záruka. Telefon jsem od prvního dne koupě, nosil v koženém pouzdře, nikdy mi neupadl, neutopil ani nic jiného, používal jsem ho řádně jak se má. Shodou náhod, před 6 měsíci moje přítelkyně reklamovala telefon Sony taktéž u Vodafone a vrátili jí ho se stejnou odpovědí jako teď mne. Také s ním zacházela jak se má, nosila ho v kabelce a nikdy se k telefonu žádná voda nedostala.


Produkt

Telefon IPHONE 5


Požadované řešení

Telefon bych chtěl samozřejmě opravit nebo vyměnit za nový, byl jsem s ním 1,5 roku spokojený.
Informoval jsem se v autorizovaném servisu Apple, jak při této zavadě postupují, bylo mi sděleno že automaticky vám vymění za nový telefon.
Ještě jsem si ho v Letňanech vyzvednout nebyl, proto bych chtěl poradit jak nejlépe postupovat v této záležitosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2014 13:20, před 10 lety

Spotřebiteli doporučujeme, aby si vyžádal fotodokumentaci přístroje. Poté se může spotřebitel obrátit na soudního znalce, aby s ním věc probral. Tato problematika má více aspektů, které musí být brány v potaz. Zároveň je nutné, aby vlhkost způsobovala reklamovanu vadu, jinak by reklamace neměla být zamítnuta.
V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.10.2014 15:20, před 10 lety

Hezký den, pane Líznere,

reakce dTestu prakticky shrnuje další možný postup. Vlhkost se do telefonu nemusí dostat jen "utopením", ale může jít i o působení vzdušné vlhkosti, páry, použití v dešti apod.

Pokud budete potřebovat dodatečné vyjádření k servisnímu protokolu (např. zmíněné snímky, které mohou být k dispozici, ale nemusí být přímo k protokolu přiloženy), obraťte se na nás prosím přes http://tam.je/formular a nezapomeňte uvést podrobnosti k reklamaci (IMEI telefonu apod.) a ideálně přidejte odkaz na tuto stránku.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.10.2014 15:23, před 10 lety


Martin Lízner

Hodnocení: