Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Přišel mi email s objednávkou www.vitasolaris.cz
Na který jsem reagoval s tím že jsem neobjednal, že se jedná o zneužití adresy okamžitě jsem o tom informoval na info@naturamed.cz ale bez odpovědi neustále jen automatická odpověď.Volal jsem i na infolinku ale bylo mi řečeno že to zrušit nemůžou.
Po prostudování recenzí a i tohoto vebu je mi jasné že po objednání toho produktu mi budou chodit další produkty do doby zrušení smlouvy ale jelikož je toto velice obtížné řeším to zde.
330 - VitaSolaris - zkušební balíček ID objednávky: 2009112017
zrušení objednávky vymazání osobních údajů
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění ve smyslu ustanovení § 1838 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Ohledně nerespektování práva v souvislosti s ochranou osobních údajů se může spotřebitel obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více na: https://www.uoou.cz/.
Podrobnosti elektronického kontaktu lze za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky využít pouze ve vztahu k uživatelům, kteří k tomu dali předchozí souhlas. Zaslání elektronické pošty za účelem šíření obchodního sdělení je dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), zakázáno, pokud tato není zřetelně a jasně označena jako obchodní sdělení, skrývá nebo utajuje totožnost odesílatele, jehož jménem se komunikace uskutečňuje, nebo je zaslána bez platné adresy, na kterou by mohl adresát přímo a účinně zaslat informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace odesílatelem nadále zasílány.
Vážený pane Smékale,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela objednávku produktu Vitamín D VitaSolaris prostřednictvím našich webových stránek. Zásilky jsou bohužel vyexpedovány ihned po přijetí objednávky. V našich obchodních podmínkách ale jasně deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně sama za sebe, tj. svým jménem. a objednání třetí osobou není přípustné.
Ráda bych uvedla na pravou míru Vaše tvrzení, že objednávkou Vám vznikla jakákoliv povinnost odebírat či objednávat nějaké další produkty. Není to tak, tato objednávka je jednorázová, bez žádných dalších závazků. Ráda bych Vás také informovala, že zásilka s produktem Vitamín D VitaSolaris se dne 6.10.2020 vrátila zpět do našeho skladu a Vámi uhrazená částka ve výši 49,- Kč bude odeslána zpět na Váš bankovní účet. Závěrem mi dovolte Vás informovat, že zákaznická karta byla zablokována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.