Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4515Stálý nedostatek zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2014, před 10 lety

LIBOR ŠVADLENKA

Znění stížnosti

Vážená společnost už po několikáté se mi stalo že není zajištěn dostatek zboží které dáváte do akce.jak je možné že jsem dnes 2.10 2014 v 6.10 minut jel koupit do OD Kaufland Pardubice ložní povlečení s motivy Londýna Paříže a USA a již toto bylo vyprodané nechápu proč toto zboží bylo v letáku a akci když nebyl zajištěn dostatek množství to se mi nikdy nestalo v Globusu tak je vždy zajištěn dostatek zboží na celou akci t.j. týden.Do Kauflandu chodím nakupovat každý den a proto jsem zklamám blíží se doba vánoc a tak jsem chtěl koupit toto povlečení jako dárek.Žádám Vás proto o vyřešení tohoto problému.předem děkuji za odpověď. S pozdravem Libor Švadlenka


Požadované řešení

Pokud toto zboží ještě máte žádám Vás o zaslání na uvedenou adresu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2014 19:28, před 10 lety

Pokud se nejedná přímo o akci "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání takové akce, pokud je časově omezena. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici. Toto jednání by mohlo naplnit i znaky tzv. vábivé reklamy, kterou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Je tedy možné podat podnět krajskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí a za zjištěné porušení zákona o ochraně spotřebitele může uložit prodávajícímu pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.10.2014 15:18, před 10 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:25, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.